Entradas populares

178 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro


178 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro

(Fonte: Wikipedia)

Un 24 de febrero de 1837, na cidade de Santiago de Compostela, naceu unha poetisa galega que marcará un antes e despois da Literatura e a Lingua Galega.

Para saber máis:
 http://educacion.practicopedia.lainformacion.com/biografias/como-fue-la-vida-de-rosalia-de-castro-16724

Escoitamos un poema de Rosalía de Castro e recheamos ocos:  




 https://www.youtube.com/watch?v=gdnVZE5I8Os



Cando --------que te fuches
negra -------- que me asombras
ó pé dos ------ cabezales
tornas facéndome mofa
Cando maxino que es --------
no mesmo -------- te me amostras
i eres a ------------que brila
i eres o --------- que zoa
Si cantan, es ti que cantas
si ---------, es ti que choras
i es o marmurio do ---------
i es a noite i es a aurora
En todo------------e ti es todo
pra min i en min ---------- moras
nin me dexarás ----------
sombra que sempre me ---------------.


Rosalía de Castro.

Agora leeremos un pouco:
Cando penso que te fuches
negra sombra que me asombras
ó pé dos meus cabezales
tornas facéndome mofa
Cando maxino que es ida
no mesmo sol te me amostras
i eres a estrela que brila
i eres o vento que zoa
Si cantan, es ti que cantas
si choran, es ti que choras
i es o marmurio do río
i es a noite i es a aurora
En todo estás e ti es todo
pra min i en min mesma moras
nin me dexarás nunca
sombra que sempre me asombras.


 
Rosalía de Castro.

¡Compártelo!

¡Compártelo!

0 comentarios:

Publicar un comentario

Buscar

 
La Proa del Barco pirata Copyright © 2015 | Tema diseñado por: cristinita | Con la tecnología de: Blogger